پارچه نویسی بنر نویسی حجاج و کربلا و خوش آمدگویی و تبریک قیمت ارزان متری

پارچه نویسی محرم و تسلیت و بنر و انواع تبلیغات چاپ کارت و تابلوسازی

پارچه نویسی بنر نویسی حجاج و کربلا و خوش آمدگویی و تبریک قیمت ارزان متری

پارچه نویسی محرم و تسلیت و بنر و انواع تبلیغات چاپ کارت و تابلوسازی

اگر به هنر و خوشنویسی علاقه دارید الان وقت خریدن از این هنرمند هست

اگر به هنر و خوشنویسی علاقه دارید الان وقت خریدن از این هنرمند هست از نزدیک این استاد برجسته هنرمند بزرگ را می شناسم و چون کمکی از دست من ساخته نیست به جز اینکه در وبلاگ و سایتها او را به صورت رایگان و مجانی  معرفی کنم بسیار خوش اخلاق و مهربان و بزرگ هستند لیسانس را گرفته ولی نتوانست ان طوری که  شایسته این هنرمند هست خودش را بالا  بیاورد اما یک دعوت نامه چند روز پیش از اداره فرهنگ و ارشاد به دستش  رسید که شاید با نشان دادن هنرش و خریدن هموطنان عزیز این هنرمند با ارزش هم بتواند خودش را تا حدودی  بالا  بیاورد امیدوارم حداقل یکنفر پیدا شود و از او خرید کند تا دل او شاد شود او تمام سعی خودش را دارد می کند شما عزیزان که به هنر خطاطی و خوشنویسی علاقه دارید می توانید به این ادرس وارد شده و هنر او را از نزدیک تماشا کنید نمایشگاه مجازی خوشنویسی با عنوان «زمستان» از مجموعه آثار مرتضی شاهین از پنجم لغایت دوازدهم بهمن ماه نود و نه در نگارخانه مجازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه برپاست.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه، به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ فاصله اجتماعی نمایشگاه خوشنویسی زمستان با مجموع 20 اثر خط نستعلیق از مرتضی شاهین  به صورت مجازی از تاریخ 5 لغایت 12 بهمن ماه 99 در بخش نگارخانه مجازی سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه در معرض دید عموم قرار دارد.

مرتضی شاهین دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی است و از سال 1380 عضو فعال انجمن خوشنویسان شهرستان آستانه اشرفیه می باشند. شرکت در چهارمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی تهران، کسب رتبه اول رشته کتابت نخستین جشنواره خوشنویسی استاد معین و کسب مقام دوم خط نستعلیق در نخستین جشنواره خوشنویسی احادیث نبوی و ... از مجموعه فعالیت های این هنرمنداست.

علاقمندان می توانند در تاریخ ذکر شده با مراجعه به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیهhttps://astaneh.farhang.gov.ir/ نظرات خود را درباره این آثار بیان نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.