پارچه نویسی بنر نویسی حجاج و کربلا و خوش آمدگویی و تبریک قیمت ارزان متری

پارچه نویسی محرم و تسلیت و بنر و انواع تبلیغات چاپ کارت و تابلوسازی

پارچه نویسی بنر نویسی حجاج و کربلا و خوش آمدگویی و تبریک قیمت ارزان متری

پارچه نویسی محرم و تسلیت و بنر و انواع تبلیغات چاپ کارت و تابلوسازی

شنای خانوادگی ولی در دریاهای غیر و جدا از دریای همه ولی خطرناکه

چون اونجا جایی هست که ناشناخته هست و غریق نجات هم نداره وقتی به شمال ایران سفر می کنید و برای  مسافرت و دیدن کوهها و دشتها و چمنزار های سرسبز اگر به دنبال شنا کردن در دریا  هستید بیشتر شهرهای  استان گیلان و هم چنین  استان مازندران در کنار جاده ها هستند که  دریا را هم میشه  از  نزدیک با  چشمان  غیر مسلح دید.شهرهای کنار دریا در مازندران و گیلان عبارتند از -فریدونکنار- محمودآباد - بابلسر - رامسر - نور و علمده و نوشهر و چالوس شهسوار یا همان  تنکابن رودسر  کلاچای  لنگرود لاهیجان دریا  داره اما  دورتره  ولی از لاهیجان میشه به  دریای  دستک و  چمخاله که  نزدیکترین  هستند  رفت بندر انزلی زیباکنار و آستارا.....

آبشارها و دریاها و شهرها محمودآباد

وقتی به شمال ایران سفر می کنید و برای  مسافرت و دیدن کوهها  وقتی به شمال ایران سفر می کنید و برای  مسافرت و دیدن کوهها و دشتها و چمنزار های سرسبز اگر به دنبال شنا کردن در دریا  هستید بیشتر شهرهای  استان گیلان و هم چنین  استان مازندران در کنار جاده ها هستند که  دریا را هم میشه  از  نزدیک با  چشمان  غیر مسلح دید.شهرهای کنار دریا در مازندران و گیلان عبارتند از -فریدونکنار- محمودآباد - بابلسر - رامسر - نور و علمده و نوشهر و چالوس شهسوار یا همان  تنکابن رودسر  کلاچای  لنگرود لاهیجان دریا  داره اما  دورتره  ولی از لاهیجان میشه به  دریای  دستک و  چمخاله که  نزدیکترین  هستند  رفت بندر انزلی زیباکنار و آستارا.....

بچه ها می گفتند بابا کجاست چرا نمیاد من می گفتم بابا همینجاست توی قلبمون اون میاد

بچه ها می گفتند بابا کجاست چرا  نمیاد من می گفتم بابا همینجاست توی  قلبمون اون میاد چون تو گفته بودی  میای من به حرفهایت اطمینان داشتم تو می گفتی  منتطرم بمون به زندگیمون فکر کن من بر می گردم و ما به هم رسیدیم هر چند فرصت زیادی برای  زندگی کردن و در کنار هم نداریم هنوز اون موهایت  اون بوی  خاص که در بارون  نم می گرفتند یادمه خوب یادمه چقدر  همدیگر رو می  بوسیدیم  یادمون می رفت کی  صبخ اومده کی شب شده یادم میاد تو به من گفته بودی  دوستم  داری این قشنگترین حرف تمام عمرم بود که  شنیدم هر وقت بارون میومد یاد پاهای تو می افتم وقتی بارون میباره تو رو با همه خاطرات قشنگمون یادم می اورد بیا  بغلم بیا منو سخت در آغوش بگیر ما به هم رسیدیم چون عشق خطهای  موازی رو به هم میرسونه تو نبودی  اما  صدایت بود صدایت همیشه  توی  گوشم طنین انداز بود که  گفته بودی میرم  اما  بر می گردم بیا تا همدیگر رو سخت در آغوش بگیریم نمیدونم 2 روز از عمرمون باقی مونده یا 2  سال هر چی هست غنیمته ما مانند درختان نزدیک باغ خونه مون عمر کردیم یادته  چقدر می  خندیم چقدر شاد بودیم  یادته یادته ما آخرین یادگاری هستیم که دنیا به خودش می بینه و پس از ما  دیگه  هیچ چیز مثل گذشته ها نیست اینجا هنوز هوا همون هوای  بارونیه با همون  جاده های  مهربونی  یادته تنمونو میدادیم به  بارون  خیس می شدیم تو خیلی پاکی زیبایی تو   بی  نظیری خوش اومدی به خونه خودت باید خدمت شما عرض کنم سالهاست منتظرت بودم هنوز هم خونه  همون  خونه هست با همون پنچره های چوبی و قدیمی تو به منزل خودت برگشتی همون منزلی که سالهاست ندیدی واقعا خیلی  خوش اومدی تو گفته بودی بر می گردی و من باور کردم که تو بر می گردی  و  برگشتی  تو و من سالها بیهوده از هم دور  بودیم  حالا فرصت داریم دوباره با هم حرف بزنیم روی همان صندلی تاشوی  فلزی نقره ای  رنگ دلم میگه تو هنوز با گذشت همه این سالها هنوز هم دوستم داری تو به غلامت افتخار دادی هنوز  باغها میوه میدن و اون درخت گیلاسی که به پشت در کاشته بودی  حالا بزرگ شده من برم همه  شهر رو  خبر کنم که  تو  اومدی...عشق من و تو عشق بزرگیه که با  ندیدن هرگز فراموش  نشد وقتی گفتند وقتی شنیدم تو داری  میای 2 تا پا که هیچی  4 تای  دیگه  قرض کردم  به  استقبالت  اومدم پیش  تو هیچی  نیستم عزیزم باید خیلی  عاقل باشم که هنوز  تو رو  دارم..........................

چگونه آدم راحت پیر میشه و این پیری اصلا دست خود آدمها نیست؟

اما  چگونه ...چگونه آدم  راحت پیر میشه  و  این  پیری  اصلا  دست  خود  آدمها  نیست؟  یکی  از  بدترین  حالتهای  ممکن در  زندگی  گه  باعث میشه آدم رو  راحت پیر  بکنه بکنه  بکنه چیست؟ همیشه  انسان ها  دوست  دارند  خیلی  عمر  بکنند  بکنند  بکنند  .  داشتن  بدنی  جوان و سالم  و  با  نشاط  یکی  از  آرزوهای  بزرگ  ادمهاست  مخصوصا  ادم  وضع  مالیش هم خیلی  خیلی  خیلی  خوب  باشه چون  پول  که  داره و الان  چی  نیاز  داره  بدن  سالم  شنیدی  ختما  شنیدی که  میگن حالا پول  داریم  اما  دندان  سالم  نداریم یا  بدن  سالم  نداریم  و  نمی  توانیم هر چی را  بخوریم  بخوریم  بخوریم     yahoo.com تا  بتونیم  بتونیم راحت  زندگی بکنیم  بکنیم  بکنیم خوب  متاسفانه هر کاری که  ادم  بکنه  بکنه  بکنه  نمیتونه  جلوی  پیری  رو  بگیره   noaran.blogsky.com   ادمها به این صورت  راحت پیر و پیرتر میشن  با  گذشت  زمان  و  فردا که میاد یکروز پیرتر میشن و چاره ای هم نیست این  دست  انسان نیست....برداشت از وبلاگ خوب تحریم  tharim.blogsky.com