پارچه نویسی بنر نویسی حجاج و کربلا و خوش آمدگویی و تبریک قیمت ارزان متری

پارچه نویسی محرم و تسلیت و بنر و انواع تبلیغات چاپ کارت و تابلوسازی

پارچه نویسی بنر نویسی حجاج و کربلا و خوش آمدگویی و تبریک قیمت ارزان متری

پارچه نویسی محرم و تسلیت و بنر و انواع تبلیغات چاپ کارت و تابلوسازی

موسیقی هندی هم میتونه قشنگ باشه Jimmy Jimmy Jimmy Aaja HD

کافیه در یوتیوب بنویسی  پیداش  کنی 

Jimmy Jimmy Jimmy Aaja HD        جیمی  جیمی  هاجا ها جا   یادها و خازره ها  با موسیقی  خوب  روح ادم روشن میشه شاید این موسیقی  بتونه به ادم در زندگی  امیدی  تازه  بده ..................................

این سایت بینظیر هم خیلی خوبه hitsteps.com

هر روز در این وبلاگ یک سایت مفید . معروف معرفی میشه اینبار نوبت این سایت هست اما زبان انگلیسی شما باید حداقل 80%  خوب باشه اسم این سایت    reactflow.com هست  Currently there is no recording available. You need to click on ACurrently there is no recording available. You need to click on Activate recording button above and ensure tracking code is installed on your website properly.

You can see how recording section will show your visitors activity in action:

 pages in your website with ability to watch what your visitors are doing in those pages.

Currently there is no recording available. You need to click on Activate recording button above and ensure tracking code is installed on your website properly.

این سایت بینظیر هم خیلی  خوبه    hitsteps.com 

You can see how recording section will show your visitors activity in action:   منبع  از  وبلاگ     noaran.blogsky.com 


من نیازم تو رو هر روز دیدنه از لبت دوستت دارم شنیدنه از رویا تا واقعیت

3  سال  بیهوده  زجر  و  رنج  کشیدم  میتونستم  میشد  همون روز اول به تو بگم  عاشقتم میمیرم برات    نفس  منی  جون منی ....من دیدم دیگه  طاقت ندارم 3  سال  فقط  از دور و نزدیک  از  کنارت  رد میشدم اما تو منو  نمی دیدی ولی من تا اخرین  لحظه  نگاهت می کردم وقتی  هم تو از  نظرم  محو میشدی  چشمامو می بستم  جشمای  قشنگم رو می بستم  تا  تو  همیشه  اخرین  نگاه من باشی اخرش  یه روز  ویدم داری  از  اونور  خیابون میای ناخوایه و بدون اراده خودمو به تو رسوندم و در کنار تو قدم  زدم وای  جه  حس  خوبی  بود بعد از  3  سال من و تو در کنار هم به تو نگاه کردم گفتم سلام  خداوند مهربان 2 تا عشق رو به هم میرسونه مگه نه؟  به تو گفتم عشق  خطهای  موازی رو به هم میرسونه مگه  نه؟  تو  گفتی  همینطوره  ولی چرا من نمیرسم  گفتم  تو  منتظر  رسیدن  کسی  بودی؟  گفت  اره گفتم  اگه  ا.نی  که کیخواستی  من  باشم  چی؟  گفت  از  خدا  میخوام یعنی  تو  منو  میخوای  گفتم  ارههههههههههههههههههه..... خیلی  خیلی.....   حیلی  میخوامتتتتتتتتتتتتتتتت .... داغم کن ..... قلبم تند تند میزد صدای  قلب  اونو هم میشنیدم ...ما به هم  رسیدیم ... .گفتم این پرنده های  توی  قفس که در کنارمون در یک مغازه  بود  قشنگن نه؟ سر  صحبت باز شد و تو لبخندی  زدی  گفتی  اره گفتم من سالها منتظر چنین روزی بودم و خیلی تو رو دوست دارم  اگه تو هم منو دوست  داری  بگو  گفتی  اره من تنهام و تنها زندگی میکنم گفتم اوه من هم تنهام و تنها زندگی  میکنم ما با هم دوست شدیو و 2  ر.ح در یک جسم  شدیم و فهمیدم که ان شاعر می گفت  جوینده  یابنده هست ما به هم رسیدیم وای  اون روز  اون لحظه  چقدر  زیبا بود  با  تمام  خوشبختیهای  دنیا  عوضش  نمی کنم تا اینکه  تقدیر سرنوشت ما رو از هم پس  از  سالها  جدا کرد ولی  ما  دیدیم  بدون هم نمیتونیم  پرواز کنیم دوباره  اومدم  تا به اغوشت برگردم   برگرفته  , و منبع از  سایت    noaran.blogsky.com برای  دیدن  تو  از  راه  دوری  اومدم برای  بردن  تو  با  اسب  شاخدار  اومدم ببخشید با  اسب  بالدار  اومدم وقتی  تو رو  هر روز  میبینم ولی  نمیتونم به تو بگم  دوستت دارم  با  تمام  وجودم به تو  علاقه  دارم  به تو  عشق  می  ورزم و این قلبم  هدیه برای تو ...عشق اتشین مرا بپذیر ....

گوگل ترانسلت چیست؟

معرفی سایت مفید اینبار گوگل ترانسلت چیست؟ وقتی زبان ضعیفه ... اینبار  نوبت گوگل ترانسلیت هست  google.translate  هست  خیلی وقتها  پیش میاد ادم در اینترنت دنبال یه مطلبی میگرده اما ان نوشته ها  به  زبان  انگلیسی  هست  و ادم نمیدونه چیکار کنه مخصوصا  انگلیسی ادم خوب  نباشه ... فرض کنیم شما  در  اینترنت این  سایت رو که به  زبان  فارسی نیست و انگلیسی هست پیدا  کردید مثل reactflow.com    هر چند  بیشتر سایتها  به  زبانهای مهم دنیا  هم  ترجمه  شده  اند  مانند  hitsteps.com  خوب  بگذریم برای  اینکه  بتوانیم زبان انگلیسی را به  فارسی یا  هر  زبانی  در دنیا ترجمه کنیم تا  معنی  انرا  به  دست  اوریم  میشه  از  ترجمه گر  گوگل که  امکانات زیادی داره  استفاده کرد.... معرفی سایت مفید اینبار گوگل ترانسلت چیست؟ وقتی زبان ضعیفه ...منبع  از  وب سایت      noaran.blogsky.com

بهترین راه و روشی که به فکر سازندگانش رسیده دادن بیتکویین رایگان

اسانترین راه گرفتن بیتکوین مجانی چیست؟ رایگان بدون هیچ هزینه ای از این راحتتر در حال حاضر گرفتن بیت کویین  وجود  نداره  هم  بیشتر میده هم هیچ  کاری  نمی  کنی  خودش  به صورت  اتوماتیک هر  لحظه بیت کویین  مجانی  میده  حالا  چرا  مجانی  این  سایت بر.سری  بیتکویین  رایگان میده علتش   این است که   میخواد  سایتش  در  جهان مشهور بشه بهترین راه و روشی که  به  فکر  سازندگانش  رسیده  دادن بیتکویین  رایگان هست و اگر  در  الکسا رانکش  را  نگاه کنید میبینید  خوب  رشد  کرده چون  همه  هدیه  مفت و مجانی  رو  دوست  دارند اما  چگونه  از این سایت  بیتکویین بگیریم؟ کافی است این لینک را  دانلود کنید و اگر  بیتکوین  بیشتری  می خواهید  به  دوستانتان هم معرفی کنید این لینک را در مرورگر فایرفاکس یا کروم یا هر بروسری که  استفاده میکنید تایپ کنید و سپس  دانلود کنید. بعدش  لخظه به لحظه بیتکوین میگیرید بیت کوین هر  لحظه  مکنه  قیمتش چند برابر بشه اسانترین راه گرفتن بیتکوین مجانی چیست؟ رایگان بدون هیچ هزینه ای این لینک را دانلود نمایید و شروع به گرفتن بیتکویین  کنید    https://get.cryptobrowser.site/5190152